استفاده از تکنولوژی در یافتن اشیا و مدارک

با کمک تکنولوژی اختراع شده توسط یک ایرانی به سادگی مدارک مفقودی خود را بیابید .

blog-post-image


قطعا برای شما هم پیش آمده که مدارک خود یا اشیائی از لوازم شخصی خود را گم کرده باشید و برای پیدا کردن آن به زحمت و دردسر افتاده باشید. 

بالاخص اگر گمشده های شما مدارک هویتی شما و یا اموالتان بوده باشد قطعا به وضوح احساس استیصال و سردرگمی را تجربه کرده اید . اما این بار نیز تکنولوژی به کمک ما آمده تا فقط با چسباندن یک برچسب آنی یاب روی تمامی مدارک خود راه دستیابی مجدد به مدارک مان باز باشد .

روش کار این محصول و این سامانه به این شکل است که ابتدا یکی از انواع برچسب های آنی یاب که روی آن ها یک کد مالکیت چاپ شده است را خریداری میکنیم. در مرحله بعد این برچسب ها را روی تمامی مدارک و اشیای مهم خود می چسبانیم ، و با ارسال کد مالکیت به سرشماره 30005020 ثبت نام خود را انجام میدهیم . 

در این اثنا اگر یکی از مدارک ما مفقود شوند، کافیست یابنده مدرک، کد روی برچسب را به سرشماره 30005020 ارسال نماید تا از طریق سامانه آنی یاب به اطلاع ما رسانده شود و هماهنگی لازم برای دریافت مدرک مان انجام شود .

شاید سوالی به وجود بیاید مبنی بر اینکه اگر یابنده کد مالکیت را پیامک نکرد چه اتفاقی می افتد ؟ 

خوشبختانه از سالهای قبل در کشورمان فرهنگی ایجاد شده که اگر مدارکی را پیدا کردیم و به مالک آن دسترسی نداشتیم مدرک را در اولین صندوق پستی بیندازیم ، و سپس از طریق پست میتوان مدارک را پیدا کرد که البته مرکز ملی آنی یاب در بیشتر از صد شعبه پستی کارگزار دارد که به محض رسیدن مدارک به دست کارگزاران پست ، نیروهای ما ابتدا تمامی مدارکی که کدمالکیت دارند را اطلاع رسانی میکنند تا مالکین به مدارک خود دسترسی پیدا کنند. 

با افتخار میتوانیم اعلام کنیم که از هر صد مدرکی که کد آنی یاب داشته اند و مفقود شده اند 98 مدرک به صاحبان آنها بازگشته اند و این درجه از دقت میتواند در این دوران پر استرس و پرتنش حداقل کمی از تنش ها و استرس روی دوش مردم را بردارد.

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت:

متن: