بهترین ردیاب GPS

بررسی و معرفی چهار شرکت از بهترین ردیاب GPS

blog-post-image

گسترش صنعت تولید ردیاب GPS  باعث شده خیلی از شرکت‌های سراسر دنیا در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند. وجود بازار رقابتی در بازار باعث شده هر روزه شاهد محصولات جدیدتر و مفیدتری از انواع ردیاب GPS باشیم. به همین خاطر به  بررسی و معرفی چهار شرکت از بهترین ردیاب GPS می پردازیم.

ردیاب Tectonica

این شرکت با سابقه 18سال به جرأت می‌توان گفت در میان انواع مدل‌های ردیاب GPS برای تمام افراد با هر سلیقه و نیازی محصول خاصی دارد. خدمات بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ردیاب Ruptela

شهرت این نام تجاری در صنعت تولید ردیاب GPS به خاطر کیفیت بالای محصولات آن است. تولید بیش از یک میلیون ردیاب GPS به وضوح نشانگر قدرت و قدمت این شرکت است. استفاده از چنین ردیابی، امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه را فراهم می‌سازد.

ردیاب Atrack

این شرکت تایوانی نیز در میان برترین شرکت‌های تولیدکننده ردیاب GPS قرار دارد. مدل‌های متنوع ردیاب GPS این شرکت کاربردهای فراوانی دارند. برای نصب ردیاب بر روی موتورسیکلت و یا محموله‌های ارزشمند تا نصب ردیاب GPS بر روی وسایل نقلیه سنگین از محصولات این شرکت استفاده می‌شود. مزیت محصولات شرکت Atrack آن است که قابلیت اتصال با انواع کانکتور خودرو را دارند.

ردیاب Tkstar

این شرکت کیفیت انواع ردیاب GPS خود را از لحاظ سخت‌افزاری افزایش داده و با اطمینان خاطر، ضمانت طولانی مدّت برای محصولات خود ارائه می‌دهد. این نوع ردیاب امکان ارسال اطلاعات از طریق پیامک، سایت و اپلیکیشن موبایل را دارند. امکاناتی نظیر تعیین محدوده جغرافیایی و یا محدودیت سرعت نیز برای مدل‌های جدید ردیاب خودرو وجود دارد.

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت:

متن: