امکان استفاده از چند شماره روی یک سیم کارت و کاهش احتمال گمشدن یا سرقت سیم کارت

ایرانسل از سرویس استفاده از چند شماره روی یک سیم کارت رونمایی کرده است. این سیم کارت به مشترک امکان می دهد ...

blog-post-image

این سیم کارت به مشترک امکان می دهد در صورت دارا بودن چند شماره ی موبایل، همه ی آنها را روی یک سیم کارت فعال کند و هم زمان از خطوط ثبت شده از طریق این سرویس استفاده کند. گفتنی است با استفاده از این امکان قادر خواهید بود حداکثر 10 شماره ی موبایل را در شبکه ی ایرانسل، روی یک سیم کارت ادغام کنید.

سرویس یاد شده سبب می شود مشترک برای استفاده از چند شماره ی موبایل خود، دغذغه حمل چند تلفن همراه را نداشته باشد چرا که همین موضوع احتمال سرقت و گمشدن را افزایش می دهد.برای جلوگیری از احتمال سرقت یا تسریع در پیدا شدن گوشی ها گمشده آنی یاب نیز برچسبی را فراهم کرده که به کمک یک برچسب شما می توانید گوشی تلفن همراه خود را پیدا کنید جهت سفار ش این محصول شما می توانید از سایت آنی یاب اقدام به سفارش این برچسب ها نمایید 

ظاهراً سرویس مذکور از طریق کد های دستوری USSD و با وارد کردن شماره های مورد نظر روی سیم کارت اولیه فعال خواهد شد و هزینه ی استفاده از آن با سایر خطوط تفاوتی نخواهد داشت.

حتی این موضوع احتمال گمشدن  یا سرقت سیم کارت را نیز کاهش می دهد و به دلیل فعال بودن سیم کارت ها در دسترس بودن افراد را افزایش خواهد داد.

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت

متن